На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за допомогою «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка, як відомо, значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу на динаміку інтеграції послуг: належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над цим питанням, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

Доречі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження: tinyurl.com/ybcrfqzg

Повна версія звіту на сайті: tinyurl.com/y86bsujn

Поділитися: