Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках
За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка, як відомо, значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.
Зверніть увагу на динаміку інтеграції послуг: належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над цим питанням, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.
Доречі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk
Інфографіка для завантаження: tinyurl.com/ybcrfqzg
Повна версія звіту на сайті: tinyurl.com/y86bsujn