Інформація про можливості обслуговування нечуючих людей

Наскрізними цінностями нашого проєкту є стійкий розвиток, прозорість та гендерна рівність. Ми завжди намагаємось зробити ЦНАП місцем, вільним від дискримінації, та доступним для кожного. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я в світі налічується майже 5% осіб, які мають помірні або важкі порушення слуху

 В Україні кількість таких осіб складає щонайменше 2 мільйони людей, 220 тисяч з них спілкуються жестовою мовою. Сьогодні основною проблемою є відсутність розуміння психофізичних особливостей та потреб людей з порушеннями (вадами) слуху у суспільстві. Для більшості слабочуючих людей послуги державних установ і надалі залишаються недоступними через відсутність розуміння та інформації жестовою мовою.

Проаналізувавши існуючі рішення в Україні ми хочемо поінформувати вас про можливості «Центру соціального супроводу нечуючих людей», які можуть бути корисні й для вашої громади. Більше інформації дивіться, будь ласка, у довідці нижче та у презентації Центру.

Звертаємо вашу увагу, що користування ПЗ є платним, тому Програма не може рекомендувати виключно його до встановлення, але ми вважаємо за доцільне поінформувати вас про таку можливість.

***
У 2017 році у партнерстві з ГО «Громадський Рух «Соціальна Єдність» успішно стартував «Центр соціального супроводу нечуючих людей», який на базі розробленого програмного забезпечення ConnectPro для операційних систем Android та iOS допомагає викликати перекладача жестової мови у будь-який час та в будь-якому місці, що створює рівні можливості для людей з порушеннями (вадами) слуху та сприяє їх сприйняттю суспільством.

За 2019 рік Центр опрацював більше 130 000 тисяч відеодзвінків, кожен з яких супроводжувався висококваліфікованими перекладачами жестової мови на/з жестову мову онлайн. Сервіс працює таким чином: за допомогою встановленого відеозв’язку між Центром та користувачем програмного забезпечення оператор Центру «озвучує» жестовою мовою все, що він чує від користувача, і навпаки, з жестової мови користувача озвучує вголос прохання/звернення. Пристрій користувача це озвучує.

Під час епідемії сервіс дистанційної комунікації на жестовій мові особливо важливий для людей, які хочуть отримати державні послуги, і це також можливо реалізовувати через створення гарячих ліній для людей з порушенням слуху, як це вже реалізовано на сайті Львівського ЦНАП, Маріупольського ЦНАП.

Презентація Центру

Для організації взаємодії і вирішення проблем комунікації з нечуючими людьми в ЦНАП, прошу Вас контактувати в зручний для вас час.

З повагою,
Антон Гулідін

Секретар Громадського Руху «Соціальна єдність»

+380992612582, soz.edinstvo@gmail.com

Поділитися: