Запрошення до участі в тендерній процедурі. Постачання, доставка та монтаж меблів для центрів надання адміністративних послуг, U-LEAD, раунд 4

Передумови: Згідно з Угодою між Шведським агентством з міжнародного розвитку (Sida) та Представництвом ЄС в Україні, Sida несе загальну відповідальність за впровадження другої компоненти Програми "U-LEAD з Європою", яка спрямована на покращення доступу до національних, регіональних та місцевих адміністративних послуг шляхом створення до 600-та центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) по всій Україні, а також шляхом розробки ІТ-рішень, які сприятимуть обміну даними, необхідними для надання відповідних послуг. Програма U-LEAD складається із Початкової Фази, що впроваджувалась з жовтня 2016 року до квітня 2018 року, та Фази Впровадження, яка розпочалася у березні 2018 року

Номер: UA-NIRAS-FR-2020-4.02

Дата: 08.07.2020

Основна мета Програми U-LEAD полягає у підтримці створення ЦНАП в об’єднаних територіальних громадах та в громадах, які перебувають у процесі об’єднання. Фаза Впровадження реалізовується протягом чотирьох раундів, в рамках кожного з яких Програма співпрацюватиме приблизно зі 150 громадами.

Для підтримки створення ЦНАП, програма U-LEAD надає таку підтримку:

1. Інституційна підтримка ЦНАП: налагодження інституційного функціонування ЦНАП, навчання персоналу, інформування та залучення мешканців;

2. Матеріальна підтримка: забезпечення меблями, офісною технікою, програмним забезпеченням, розробка нового дизайну ЦНАП;

3. Спеціальні види допомоги, що включають налаштування електронної системи керування чергою та мобільний ЦНАП.

131 громада була обрана Програмою U-LEAD для участі у Раунді 4. NIRAS працює над імплементацією Раунду 4 в рамках підписаної угоди із Sida.

У рамках раунду 4 NIRAS запрошує потенційних учасників подати тендерні пропозиції для участі у тендерній процедурі “Постачання, доставка та монтаж меблів для центрів надання адміністративних послуг, U-LEAD раунд 4”.

Обсяг закупівлі: Меблі мають бути придбані для 127 громад, розташованих у 22 регіонах України. Загальна кількість пунктів доставки – 293.

Асортимент закупівлі включає:

– робочі столи, столи для рецепції;

– обідні столи, столи для переговорів;

– тумби для рецепції, мобільні тумби, тумби для принтера, шафи гардеробні, шафи для інвентарю, шафи кухонні, шафи для паперів;

– гардероб, дивани, крісла офісні поворотні, стільці офісні для відвідувачів;

– металеві сейфи, металеві шафи, металеві стелажі;

– дитячі стільці, дитячі столи, розкладні пеленальні столики.

Ціна: Запропонована ціна товарів та супутніх послуг повинна вказуватись у євро, без ПДВ.

Умови поставки: DDP – «Місце доставки» (Incoterms 2010).

Подача тендерних пропозицій: Тендерні пропозиції надсилаються в електронній формі через SmartME не пізніше 18:00, 10 серпня 2020 року (за київським часом). Процес реєстрації в SmartME описано в п. 2.2.1 Тендерної документації

Тендерна документація

Тендерна документація. Додатки

Поділитися: