Полонська ОТГ підписала меморандум з ключовими державними установами про створення ефективних механізмів доступу громадян до адмінпослуг

В результаті підписання меморандуму населення громади отримає ширший спектр адміністративних послуг в форматі «єдиного вікна» без черг та візитів до кабінетів чиновників

12 липня 2017 року відбулось підписання меморандуму про співробітництво ЦНАПом Полонської міської ради та Шепетівськім об’єднаним Управлінням Пенсійного фонду Хмельницької області, Управлінням соціального захисту населення Полонської районної державної адміністрації, Полонським районним виробничим відділом Хмельницької регіональної філії Державного земельного кадастру. 

Учасники меморандуму офіційно підтвердили наміри створювати ефективні та прозорі механізми доступу громадян до адміністративних послуг.

В результаті підписання меморандуму населення громади отримає ширший спектр адміністративних послуг в форматі «єдиного вікна» без черг та візитів до кабінетів чиновників.

Представники 2-го компоненту програми U-LEAD  переконані – така  співпраця – ще один  крок на шляху України до країни сервісних послуг,  де в центрі завжди людина.

Проект «Створення ЦНАПів та підвищення поінформованості населення про місцеве самоврядування» здійснює наступні напрямки роботи:

 

 

Поділитися: