Громади навчаються ефективно спілкуватися з відвідувачами ЦНАПів

Активісти 2-го компоненту програми U–LEAD візьмуть участь у дводенному тренінгу по налагодженню ефективної взаємодії з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг

Представники 2-го компоненту програми ULEAD візьмуть участь у дводенному тренінгу по налагодженню ефективної взаємодії з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг.

Більше 60 представників громад з чотирьох регіонів України пройдуть навчання ефективній комунікації завдяки компоненту 2, програми U-LEAD. Представники громад будуть освоювати прийоми ефективної комунікації, що орієнтована на людей та сприятиме підвищенню довіри до держави, як сервісу для громадян. Перший цикл тренінгів відбудеться з 2 по 14 липня в Києві, Черкасах, Івано-Франківську та Тячіві (Закарпатська область).

Організатори переконані, що ключовими вимогами до адміністратора ЦНАПу є розуміння свого призначення (місії) та специфіки роботи ЦНАП. А також доброзичливість і належні комунікаційні навички, оскільки це постійна робота з людьми.

Марія Горностай, керівник команди в Україні програми U-LEAD, компонент 2, початкова фаза, зазначає, що тренінг важливий не тільки для працівників ЦНАПів, що тільки починають роботу, але і для адміністраторів, які вже отримали певний досвід спілкування з відвідувачами, та старост.

Проект «Створення ЦНАПів та підвищення поінформованості населення про місцеве самоврядування», що реалізується в рамках 2-го компоненту програми U-LEAD,  здійснює наступні напрямки роботи:

 

Поділитися: