7 вад та чеснот ЦНАП в Україні: експерти (+інфографіка)

Експерти з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» зробили якісний аналіз існуючої системи ЦНАП в Україні та сформулювали ключові критерії, яким повинна відповідати публічна установа, якщо вона називається ЦНАП

Насправді, таких критеріїв лише п’ять, та, слід зазначити, що в Україні принаймні половина ЦНАПів, поки що прагнуть до їх досягнення. Всі вимоги до належних ЦНАП та побажання до їх роботи описані в інфографіці за посиланням: http://bit.ly/2E2H94f

Експерти сформулювали й найпомітніші проблемні питання більшості ЦНАП в Україні, а саме:

«Ситуація, яка нині склалася в системі надання адмінпослуг, поки що не є повністю належною, та варто зазначити, що динаміка змін в цій сфері, справді висока. В період з 2014 по 2017 роки була прийнята низка ефективних рішень, які при правильному впровадженні позитивно вплинуть на якість роботи центрів та їх реальну ефективність для громадян», зазначив Віктор Тимощук, головний експерт з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою».

Як відомо тут йдеться і про визначення Урядом обов’язкових груп послуг для ЦНАП, і про делегування багатьох повноважень органам місцевого самоврядування, і про державну та міжнародну підтримку на інституційний та інфраструктурний розвиток ЦНАП.

Нагадаємо, що в рамках початкової фази з покращення якості надання адміністративних послуг Програми «U-LEAD з Європою» заплановане відкриття 26 ЦНАП в ОТГ України. Найкращі практики, які зараз напрацьовуються та впроваджуються в пілотних громадах, будуть застосовані до всіх ЦНАП, що відкриються чи покращать роботу в рамках наступної фази. Це приблизно 600 Центрів до кінця 2020 року.

 

Поділитися: